Агенцията за интернет маркетинг Zed digital Cybermark публикува за първи път българска реклама в световната социална мрежа Facebook. Проектът се реализира за Renault Symbol в партньорство с медийната агенция „Пиеро 97”.
Кампанията стартира на 9 юни т.г. и ще продължи до края на месеца, като в нея са включени и редица водещи български сайтове.
„За нас е изключителен успех, че за пореден път реализираме кампания чрез комуникационни канали, неизползвани до този момент в България”, каза Иван Иванов, управляващ директор на Zed digital Cybermark.
Агенцията реализира редица кампании, които са пионери в областта на интернет маркетинга в България. Сред тях са първата комбинирана интернет и sms кампания от 2003 г. за откриването на Sony Center в ЦУМ, първата таргетирана онлайн кампания за Фикосота Синтез и първата българска реклама в Yahoo (на Орбител).
Zed digital Cybermark е част от Публисис МАРК Груп, която е партньор на четвъртия по големина световен комуникационен холдинг Публисис Груп. От 7 ноември миналата година Cybermark е стратегически партньор на Zed digital, специализирана интернет компания, част от международната медийна агенция Zenith Optimedia.