TP Vision България инициира тестване на смарт телевизори Philips

Моделите смарт телевизори Philips, които са обект на националната програма, са от сериите 7000 и 6500

Моделите смарт телевизори Philips, които са обект на националната програма, са от сериите 7000 и 6500

TP Vision – компанията, която разработва и произвежда телевизорите с марка Philips по света, организира мащабна програма за тестване на новите модели телевизори Philips в България, под мотото „Philips TV – Не гледаш. Изживяваш“.

Инициативата ще се проведе в периода октомври – ноември и има за цел да предостави възможност на българските потребители да изпробват функциите и характеристиките на новите модели на марката за 2015 г. като споделят дали те отговарят на ежедневните им нужди от телевизионно преживяване.

Участието в Програмата за тестване не е обвързано с покупка. В нея може да се включи всяко физическо лице на възраст над 18 години с местонахождение в България. Всеки, който желае да участва, трябва да се регистрира на www.testphilips.tv и да сподели защо трябва да бъде избран да получи за тест нов модел телевизор Philips. Кандидатстващите, които искат да се отличат, могат да качат и своя видео визитка.

На 3 ноември 2015 г. ще бъдат обявени кандидатите, определени да участват в Програмата. Жури ще избере 30 участника измежду всички коректно кандидатствали на www.testphilips.tv

Избраните участници ще имат възможност да получат и тестват функциите и характеристиките на конкретни модели от новата гама телевизори Philips за 2015 г. и да споделят мнението си чрез видео ревю. Видео материалите ще бъдат поместени на специалната уеб платформа, където ще бъдат разположени и ревюта на технологични експерти.

Моделите смарт телевизори Philips, които са обект на националната програма, са от сериите 7000 и 6500, с двустранен или тристранен Ambilight, двуядрен или четириядрен разширяем процесор, Full HD или 4K Ultra HD качество, което осигурява плавни движещи се картини. Благодарение на операционната система Android те гарантират по-бързо, по-богато и по-лично телевизионно изживяване. Всеки един от моделите е ориентиран към зрителя и неговите нужди, създавайки преживяване от ново поколение.