TP-Link обяви 55% пазарен дял в България

За една година заехме водеща позиция не само при безжичното оборудване за крайни потребители, но и в SOHO сегмента, заяви Хермес Сонг, регионален мениджър на TP-Link

За една година заехме водеща позиция не само при безжичното оборудване за крайни потребители, но и в SOHO сегмента в България, заяви Хермес Сонг, регионален мениджър на TP-Link

TP-Link обяви, че държи 55% пазарен дял по брой продадени устройства на българския SOHO пазар за мрежово и комуникационно оборудване.

Продажбите на устройства по новия стандарт AC генерират около 30% от общите приходи на безжични рутери в България, а цялата гама устройства генерира между 60 и 70% от местния оборот на компанията.

На регионално ниво, TP-Link очаква оборот от 13 милиона евро до края на 2015 г. и около 1,1 милиона брой продадени устройства. Мрежовата компания поставя важен акцент на българския пазар, който в момента представлява около 30-35% от общите продажби в региона.

„Миналата година обявихме официалното си присъствие на местния пазар и пуснахме нова гама AC продукти. Само година след това, ние заемаме водеща позиция не само при безжичното оборудване, ориентирано към крайните потребители, но и в SOHO сегмента”, заяви Хермес Сонг, регионален мениджър на TP-Link.

През 2016 г. компанията ще продължи да разширява своята продуктова гама и ще се фокусира върху завладяване на повече пазарни ниши, както в потребителски ориентирания сектор, така и в B2B сегмента, допълни Сонг.

Ръстът в продажбите на TP-Link се дължи, от една страна, на нарастващия потребителски интерес към AC оборудването, и, от друга, на партньорските отношения с телеком оператори и интернет доставчици. Към момента TP-Link си сътрудничи с Близу/Мтел, Теленор и Виваком.

Коментар