AOC и Philips с най-голям дял при мониторите в региона

Един от всеки четири монитора, продадени в региона, е с марка Philips или AOC

Един от всеки четири монитора, продадени в региона, е с марка Philips или AOC

AOC и MMD, лицензен партньор на Philips за монитори, постигнаха водеща позиция на европейския пазар на монитори, според проучване на Context. И двете компании са подразделения на производителя на дисплеи TPV.

Докато общият пазар на монитори все още се справя с някои предизвикателства, трендът към по-големи размери на екрана остава актуален. Според анализа на Context, дисплеите с 23” или по-голям диагонал растат с повече от 12% през третата четвърт на 2015 г., в сравнение със същата четвърт на предходната година.

AOC и Philips заедно изпреварват пазара в този сегмент с ръст от над 16% на годишна база. Двете марки се развиват успешно и по отношение на общия пазар на монитори. През третото тримесечие AOC и Philips заедно достигат пазарен дял от почти 15%, което представлява нарастване от над 26%.

Източна Европа е особено силен двигател на успешното развитие на двете марки. Докато някои пазари все още остават предизвикателство, двата бранда увеличават пазарния си дял значително от 18% до почти 27%.

Philips увеличава резултата си с над 50% и достига пазарен дял от почти 16%, което отрежда на марката първа позиция на пазара. AOC расте с над 40% през последната четвърт, което довежда марката до номер 3 на пазара на монитори в Източна Европа.

В Южноевропейския регион (Албания, Босна и Херцеговина, България, Хърватска, Кипър, Гърция, Израел, Македония, Малта, Румъния, Сърбия, Черна гора и Словения) AOC и Philips увеличават пазарните си дялове с повече от 32% през третата четвърт на 2015 г., в сравнение със същия период на предходната година.

Двата производителя заедно държат 1-ва позиция на пазара с дял от над 27%. Един от всеки четири монитора, продадени в региона, е с марка Philips или AOC, твърдят компаниите, позовавайки се на данните на Context.

Коментар