БТК с напълно нов корпоративен сайт

От днес БТК ГРУП има нов корпоративен уеб сайт, в който посетителите имат достъп до всички услуги, продукти и промоции на телекома, както и до пълната информация за компанията.
Новото лице на vivatel и БТК (БТК ГРУП) в Интернет отговаря на основната цел на компанията, която телекомът дефинира така: “по-доброто обслужване на бизнес и домашните клиенти, както и предоставянето на всички услуги – мобилни, фиксирани и интернет, от един оператор”.
„Интернет e динамична и модерна медиа и изисква от компаниите да бъдат в тон с най-новите тенденции, непрекъснато да се променят, за да могат да отговарят на непрестанно увеличаващите се изисквания на потребителите. В новата страница ние улесняваме достъпа до всички услуги на Групата, до най-новите промоции, както и даваме възможност на бизнес и частните клиенти по-лесно да намерят най-доброто решение за телекомуникационните им нужди от един оператор”, каза Лора Ханджиева, мениджър „Електронен маркетинг“ в БТК ГРУП.
От началото на 2008 г. БТК ГРУП започна да променя организацията си от компания, ориентирана според продуктите (фиксирани и мобилни), към ориентирана според пазара, който обслужва – домашни и бизнес клиенти. Трансформацията цели да съкрати времето за обслужване и да улесни избора, който се предлага на потребителя, посочиха от телекома.
„Телекомуникационният пазар е по-динамичен от всякога и все по-конкурентен: офертите са разнообразни, а ценовите предложения – все по-силни”, заяви Бернар Москени, главен изпълнителен директор на компанията.
„За да бъдем по-конкурентни и бързи, специалистите ни вече работят в една обща структура и имат единен канал за комуникация със своите клиенти чрез новия корпоративен сайт”, допълни Москени.

Коментар