PDA технология се грижи бирата да бъде винаги студена
Снабден с джобни цифрови устройства, персоналът на фирма по поддръжка реагира незабавно на сигнали за отклонения в температурата на пивото
20/08/2006
Всяка година персоналът на сервизната компания Innserve обслужва над 400 хиляди заявки, свързани с поддръжката на “правилна” температура на бирата. Клиенти на фирмата са пъбове, ресторанти, хотели и стадиони в цяла Англия.
Всяка година персоналът на сервизната компания Innserve обслужва над 400 хиляди заявки, свързани с поддръжката на “правилна” температура на бирата. Клиенти на фирмата са пъбове, ресторанти, хотели и стадиони в цяла Англия.
Въоръжени с джобни цифрови устройства от типа PDA и GPRS комуникация, техниците на Innserve могат да реагират незабавно на обаждания за отклонения в температурата на пивото. В обсега на компанията са 100 хиляди заведения на Острова.
Всеки техник вижда на своя PDA плана за деня и състоянието на отделните задачи. От джобното устройство той може да поръчва части за повредени охлаждащи системи и да разглежда сервизната история на обектите, които обслужва.
Innserve започва дейността си през 2004 година като отдел по поддръжката на Carlsberg и Scottish & Newcastle, със задачата да инсталира и сервизира оборудване за бира в заведенията, вкл. чешми, системи за налягане и за охлаждане. Около 300 мобилни техници на компанията, снабдени с PDA, поддържат нейните обекти, като температурата на бирата е един от най-важните им ангажименти.
Благодарение на сателитната комуникационна система, сервизният център на компанията знае по всяко време къде се намират техниците и с какво се занимават и може да им възлага спешни задачи.
Заявките на заведенията към сервиза минават през центровете за обслужване на клиенти на Carlsberg и Scottish & Newcastle. Когато от някой пъб съобщят в call центъра за теч в машината или че бирата е твърде топла, агентите въвеждат сигнала в системата на Innserve – обажданията са около 3000 на ден. Оттам веднага проблемът се насочва за решаване към съответния техник с помощта на GPRS комуникацията.
Половината от задачите за техниците се генерират през нощта, показва статистиката от обслужването. При по-спешни случаи мобилните специалисти по поддръжката получават и уведомления под формата на SMS-и на своите мобилни телефони.
Бирата е на огромна почит в Англия и затова компромиси с качеството не се правят. Допускане на по-ниска температура от очакваната може да има фатални последици за бизнеса на компаниите в сектора. Ето защо доставчиците на бира влагат милиони в хай-тек системи, които да гарантират по всяко време желаните стойности на пивото.
tezi sa si nadvili na masrafa