Японската компания Sony ще се опита с нов подход да минимизира загубите от бизнеса с геймърски конзоли PlayStation 3.
Гигантът в електронната индустрия ще предостави виртуално рекламно пространство в игрите за своята популярна конзола.
Според представители на Sony, любителите на видео игри от различни жанрове са готова целева аудитория за рекламни послания.
За да постигне целите си, Sony ще си партнира с рекламните компании Double Fusion и IGA Worldwide. Новата услуга за рекламодатели ще бъде достъпна на пазарите в Европа, Северна Америка и Япония.
PlayStation 3 струваше 800 долара, когато се появи на пазара през 2006 година. Сега 40-гигабайтова версия се продава на двойно по-ниска цена на американския пазар.
Първоначално Sony продаваше конзолата на загуба с идеята да печели от игрите за нея. Недостатъчните продажби обаче нанесоха сериозни загуби на компанията, което доведе до оставката на създателя на PS3 – Кен Кутараги.