easyJet с награда за най-добра нискотарифна авиокомпания

easyJet спечели награда за най-добра нискотарифна авиокомпания на годишните награди на OAG (Official Airline Guide). Наградите, които доскоро бяха известни като OAG Авиокомпания на годината, се присъждат за принос в авиационната индустрия. Най-добрите превозвачи и летища се избират на база гласовете на редовните пътници от целия свят.
За първи път в историята на наградите, отличието за най-добра нискотарифна авиокомпания се присъжда на европейски превозвач. През изминалото десетилетие наградата е била печелена от Southwest, jetBlue и Virgin. Ето защо фактът, че клиентите на OAG (които пътуват предимно по бизнес причини) поставят easyJet на върха на индустрията през последните 12 месеца, е наистина впечатляващ.
„Това постижение не бива да бъде подценявано. Това е първият случай, когато европейска авиокомпания печели тази награда и ние изпреварихме конкуренти от ранга на jetBlue и Southwest airlines,“ каза Анди Харисън, Изпълнителен Директор на easyJet, на церемонията по връчването на наградата за най-добра нискотарифна авиокомпания.
“Преди няколко години си поставихме за цел да станем най-добрата нискотарифна авиокомпания в света”, добави Анди Харисън. “Тази награда не означава, че сме постигнали целта си, тя е само отличие за добре свършена работа, макар и да е особено ценна за нас. Това, което наградата означава е, че вършим нещата по правилния начин и редовно осигуряваме висококачествени услуги за бизнес пътниците. Никога досега не е било толкова важно да насърчим клиентите да използват нискотарифните услуги на easyJet, за сметка на British Airways и останалите високотарифни превозвачи.” Харисън благодари на целия екип на easyJet за това, че те са причината пътниците да оценяват услугите им толкова високо.
За наградата
Смятани за най-престижното събитие за индустрията, наградите OAG Airline Industry Awards отличават най-високо оценените авиокомпании и летища на база гласовете на най-редовните пътници. За печелившите, тези награди са публично признание за предлаганите продукти и услуги от страна на най-важните потребители – редовните пътници.

рубрика: Uncategorized

Коментар