Оперативната печалба на Logitech е 30 милиона долара. Тя е с 24% повече спрямо 24 милиона долара оперативна печалба, реализирана за същия период миналата година.
С общо 19% са нараснали приходите от Logitech продукти за крайни клиенти, като за увеличението най-много е допринесъл азиатският пазар – с 41 на сто ръст, ЕМЕА – 20%, а Северна Америка – 10%. Според производителя ръстът се дължи на покачването на продажбите на универсални дистанционни управления Harmony (74%), както и на посочващи периферни устройства (мишки и др. – 34%). Продажбите на дребно на видео устройства също са се покачили – с 21 процента.
Приходите от OEM продажби – продукти на Logitech, вградени в устройства на други производители или продукти, които Logitech продава под своята марка, но с вградени компоненти, произведени от други компании – бележат ръст от 15%, главно заради търсенето на микрофони за различните игрови конзоли, коментират от компанията.
Нетните приходи са в размер на 29 милиона долара спрямо отчетените 26 милиона долара през първото тримесечие на предходната финансова година. Оперативният паричен поток за тримесечието е 44 милиона долара – троен ръст в сравнение със същия период на финансовата 2008 г.
„Много сме доволни от солидния обнадеждаващ старт на продажбите в началото на финансовата 2009 г. ”, коментира Джералд П. Куиндлен, президент и главен изпълнителен директор на Logitech.