Над половината бизнес на S&T България се формира от услуги

През април най-голямата австрийска ИТ компания S&T AG обяви план, който предвижда 60% от приходите й да се генерират от консултации и услуги за бизнес управление до 2010 г.
За българския офис това е предизвикателство бизнесът да се префокусира от доставка на инфраструктурни решения в предоставяне на услуги, които носят реална бизнес стойност за клиентите.
„Може да се каже, че резултатите вече са налице – през първата половина на годината приходите ни от услуги са 54% от общите, отбелязваме увеличение на бизнеса както в услугите по управление и поддръжка на ИТ инфраструктура, така и в бизнес решенията, като тези на HP Software и SAP”, съобщи за TechNews.bg Любомир Чолаков, управител на S&T България.
Освен че е най-големият SAP интегратор в Централна и Източна Европа, S&T AG внедрява специфични решения за различни индустрии, като производство и търговия с автомобили и резервни части за тях, търговия на едро и дребно, химическа промишленост, ютилити, производство и продажба на кабели, строителство и управление на проекти и др.
„Насочваме усилията си към адаптиране на тези решения за реализиция на проекти в български компании”, споделят от местното представителство.
След Варна и Пловдив, компанията отвори офис и в Бургас. Локалните офиси поддържат връзка с клиентите в региона и извършват услуги на място в рамките на договорените срокове. Проектите поддържат инфраструктурата и решенията в големи компании от областта на телекомуникациите, електро-производството и дистрибуцията, нефтената промишленост, финансовия сектор.
Предприятията, които вече имат налични системи за управление на бизнеса и центрове за управление на информацията, търсят специфични за съответния бизнес решения или отделни компоненти за сигурност, свързаност или виртуализация, обясни Любомир Чолаков. Докато компаниите, които трепърва създават експертиза и клиентска база, по-често избират цялостен подход за изграждане на технологичните основи на бизнеса – комуникации, управление на бизнес процеси, съхранение и управление на информацията. Най-активни в търсенето на решения се оказват бързорастящите български компании и международните инвеститори.
За динамично развиващата се медийна среда S&T предлага портфолио от цялостни услуги, съдържащо инфраструктурни компоненти за управление и съхранение на цифрово съдържание, софтуерни решения за управление на програми и излъчване, управление на каналите за продажба на рекламно време, управление на проекти и доставчици и др.

„Най-очевидният ефект от внедряването на интегрирани решения е възможността всеки в компанията да се фокусира върху основната си работа – търговците да продават, снабдителите да доставят необходимите продукти и услуги, като всички работят едновременно с една обща за компанията информация”, смята Любомир Чолаков. Според него е препоръчително на уеб 2.0 да се гледа като на всяка друга технология – инструмент, който може да оптимизира начина, по който се прави бизнес, а не панацея за решаване на проблеми. Използването на технологията трябва да съответства на поставените бизнес цели и на способността на организацията да интегрира този инструмент в културата си.

Коментар