БТК продаде международния си контакт център на Софика Груп

Телекомът БТК продаде дъщерната си компания БТК Контакт ЕООД на Софика Груп. Финансови параметри на сделката, финализира на 8 август, не бяха обявени.
С продажбата на международния си контакт център БТК ще се концентрира върху своя основен бизнес – единна организация, която предлага фиксирани, мобилни, интернет и други услуги.
Купувачът Софика Груп е българска компания, специализирана в услугите за аутсорсинг на бизнес процеси. През 2007 година тя беше избрана от HP за партньор по проекти, които ще бъдат реализирани от Глобъл Деливъри Центъра на корпорацията.
БТК Контакт създава и управлява международни и национални контактни центрове за услуги на клиенти от цял свят.
Центърът започна своята дейност през юни 2004 година, когато лидерът в паричните преводи MoneyGram International сключи договор с БТК. За нуждите на тази компания, за 6 седмици БТК изгради мрежа за световна свързаност и назначи 55 оператори.

Коментар