Продажбите на онлайн видео ще стигнат рекодните $4.5 милиарда до 2012 година, съобщава доклад на анализаторката фирма In-Stat.
В момента този пазар в САЩ се радва на динамичен ръст. Като най-успешен се оценява бизнес подходът на Netflix, която взима фиксирана месечна такса за своите услуги. Анализаторите смятат, че този модел на продажба и отдаване под наем срещу заплащане на месец ще доминира на пазара и през следващите няколко години.
До края на тази година търговците ще направят продажби на онлайн видео съдържание за общо $1.2 милиарда.
Двигатели на бъдещия ръст са увеличаващите се мрежи по домовете, разпространението на мрежово свързана потребителска електроника, както и конкурентното предлагане на услуги от страна на компаниите.
Силни приходи от реклама към онлайн видеото през следващите 4 години за големите телевизионни доставчици предсказаха още анализаторите.