Близо 7 милиона броя мобилни телефона със сензорни екрани е продала LG през второто тримесечие на годината, съобщват от компанията. В много страни имиджовите хендсети на корейския прозводител са лидери на пазара.
Само от модела Viewty са продадени около 2 милиона броя през тримесечието. Моделите KF600 и Voyager пък се радват на продажби от 1,6 и 1,3 милиона броя съответно.
Познаваемостта на марката LG на британския пазар се е увеличила до 91,4% през 2007 година, в сравнение с 80% през 2005-а, съобщават още от компанията, като се позовават на данни от международно проучване.
За същия период в САЩ нивото на познаваемост на бренда е нараснало от 65,1% до 83,1%, като това се дължи на големия брой сензорни телефони, които LG пусна на американския пазар, вкл. моделите Voyager, KF600 и Vu.
Световният пазар на телефони със сензорно управление ще достигне 125 милиона броя през 2010 година, по данни на Strategy Analytics, което е над четирикратен ръст спрямо 2007-а, когато бяха продадени 30 милиона устройства от този тип.