Мрежовата компания TP-Link обяви пълна трансформация на марката си, предвид развитието отвъд пределите на безжичните технологии, с добавяне на устройства за интелигентни домове, смарт телефони и смарт аксесоари.
„Впускаме се в ново пътешествие, за да отговорим на желанията на съвременния свързан свят”, коментира промяната Джефри Чао – председател и президент на TP-Link.
В отговор на новата стратегия, TP-Link преобразява и актуализира своята корпоративна идентичност и визуално представяне. Слоганът на марката „Reliably Smart” продължава посланието на стария такъв, като същевременно подчертава прехода на компанията към ерата на интелигентните устройства.
В новото лого се забелязва стрелка, която сочи към центъра, което показва ангажираност към клиентите. В допълнение, компанията променя и начина на изписване на наименованието си, което вече е с малки букви – TP-Link вместо TP-LINK.
Промените касаят както името, така и цялостната визия на сайта на компанията, опаковките на продуктите и цветната палитра. Добавени са повече цветове, за да се придаде по-свеж тон, с който да се отличава новата визия на марката.
„Вярваме, че новата визия и съпътстващите я промени ще помогнат на TP-Link да направи крачка от мрежовите решения към свързаните домове в модерния свят”, заяви Брайън Майърс, асоцииран директор стратегия на FutureBrand.
Новата визия на компанията ще бъде демонстрирана за първи път на изложението IFA 2016, което ще се проведе в началото на септември в Берлин.
Много куц кон но всички апартаменти по панелките светят с ТП-линк 😉
тея са мноого куц кон….