Salesforce погълна стартъпа Krux за 700 млн. долара

Salesforce придоби множество компании в последните месеци, добавяйки стойност към продуктите си за маркетинг и продажби

Salesforce придоби множество компании в последните месеци, добавяйки стойност към продуктите си за маркетинг и продажби

Облачният доставчик Salesforce.com продължава да поглъща перспективни компании. Новата придобивка на американския SaaS гигант е стартъпът Krux, купен за 700 млн. долара, съобщи Уол Стрийт Джърнъл.

Krux ще добави стойност към маркетинговите и аналитичните възможности на продуктите на Salesforce. Стартъпът разработва софтуер, който помага на компаниите да провеждат маркетингови и рекламни кампании, на базата на данни, събирани от интернет, и впоследствие анализирани за по-добро разбиране на нуждите на клиентите и привличане на целева аудитория.

Софтуерът на Krux ще увеличи възможностите за използване на изкуствен интелект (ИИ) в продуктите за маркетинг на Salesforce. Придобитата компания вече разчита на технологии за ИИ при анализа на трилиони сигнали, което й позволява да определя точно целевите клиенти за провеждане на рекламни кампании.

Решенията на Krux се ползват от големи клиенти като производителя на козметика L’Oréal и международната мрежа за продажба на билети Ticketmaster.

Напоследък Salesforce поставя акцент върху ефективността на онлайн продажбите, като пусна платформата Commerce Cloud, която се базира на разработка на Demandware, придобита от американската компания за сумата от 2,8 млрд. долара.

Коментар