Докато едни са готови да похарчат значителна сума, за да се сдобият първи с iPhone, на други им предлагат пари, за да се наредят на опашка.
Като част от своята маркетингова кампания, съпътстваща дебюта на iPhone в Полша, най-големият мобилен оператор в страната използвал актьори. На тях им било платено от Orange, за да се наредят и образуват опашки пред 20 магазина на телекома в страната.
Информацията е потвърдена от самата Orange пред Ройтерс. Компанията искала да подсили интереса към продукта и за целта наела няколко дузини артисти.
Аpple продаде oколо милион айфона, считано от юлската им премиера в САЩ, но потребителите в Полша като че ли не са чак толкова склонни да плащат солидно, за да притежават продукта.
В същото време опашки пред магазините на другия полски оператор Еra (T-Mobile Полша), който също участва в премиерата на iPhone, не е имало, предаде engadget.com.