Широко разпространеното мнение, че продуктите на Apple са надценени, се потвърди от проучване на UBS сред потребителите в развитите страни – САЩ, Великобритания, Китай, Германия и Япония.
Само една пета от анкетираните смятат, че продуктите на Apple си струват парите. Компанията от Купертино е накрая в списъка по този показател. За сравнение, цените на Samsung са справедливи, според 48% от участниците в проучването.
Вярност към марката Apple декларират 29% от анкетираните, докато Samsung има много по-висок резултат – 35%, въпреки проблемите с фаблета Galaxy Note 7. Марката Apple предизвиква асоциация с луксозните продукти при 30% от анкетираните. И тук Samsung има преднина, макар и само с 1% – неговият показател е 31%.
49% от анкетираните се доверяват на марката Apple, а 45% – на Samsung. Накрая, 48% считат, че Apple предлага висококачествена продукция, срещу 53% за Samsung, коeто e най-високият показател. Като цяло, резултатите от проучването показват, че отношението към Apple се е влошило, в сравнение с предходната анкета.
Които е платил за изследването ще получи резултата.
Защо пък да са комплексари? Флагман на Samsung не струва много по-малко, както и не предлага нещо повече от продукт на “Ейпъл??”. Всеки си има предпочитания. Това, че някои хора избират малко по-скъпото си лично техен проблем, но това не ги прави комплексирани нито “хипстъпи”. Изказването Ви е уникално като “откритето” описано по-горе.
Е, добро утро! Някой да не го е знаел и преди това. Сега остава и да установят, че клиентите на Ейпъл са хипстъри и комплексари 🙂