ITCE с нови ускорени обучения по ITSM: ITIL in practice

Лидерът в ITIL обучението и консултантските услуги, ITCE отново идва в помощ на българските специалисти с ускорени програми за ITIL обучение.
След огромния успех на първата бизнес симулация в България, през май, водена от г-н Върнан Лойд – съавтор на стандарта за управление на процеси – ITIL (IT Infrastructure Library) v. 3 и Международен директор работа с клиенти, Fox IT, сега ITCE предлага три нови обучения за ITIL v.3 на българските ИТ специалисти, специалистите по бизнес и ИТ процеси, на системни и мрежови администратори, ръководители на ИТ отдели, ръководители на ИТ екипи, второ ниво управленчески персонал в ИТ отдели, служителите, отговорни за ИТ поддръжката във фирмата и на всеки служител, който се занимава с предоставянето на ИТ обслужване.
Ускореното обучение включва три курса: ITIL in practice: Change, Configuration, and Release; ITIL in Practice: Support and Restore; ITIL in Practice: Service Level Management. Курсовете са с продължителност два дни, като са съставени от теоретична и практическа част.
Те са фокусирани върху два или три взаимосвързани процеса, напр. Support and Restore. Първият ден е посветен на концептуалната и теоретична част, а втория използвайки различни упражнения, курсистите имат възможност да бъдат приложат в действие най-добрите ITIL практики за дадените процеси.
Ускорената програма, комбинираща теория и практика дава възможност само за 2 дни да се придобият знания и умения, които веднага да приложени в работата.
Едно от най-големите предимства на курсовете ITIL in practice е това, че те не са предназначени само за ИТ мениджъри и специалисти, но и за всички служители, чиито задължения включват предоставяне на услуги.
ITCE с нови ускорени обучения по ITSM: ITIL in practice
Как да приложите най-добрите практики само с 2 дни обучение?
Лидерът в ITIL обучението и консултантските услуги, ITCE отново идва в помощ на българските специалисти с ускорени програми за ITIL обучение.
След огромния успех на първата бизнес симулация в България, през май, водена от г-н Върнан Лойд – съавтор на стандарта за управление на процеси – ITIL (IT Infrastructure Library) v. 3 и Международен директор работа с клиенти, Fox IT, сега ITCE предлага три нови обучения за ITIL v.3 на българските ИТ специалисти, специалистите по бизнес и ИТ процеси, на системни и мрежови администратори, ръководители на ИТ отдели, ръководители на ИТ екипи, второ ниво управленчески персонал в ИТ отдели, служителите, отговорни за ИТ поддръжката във фирмата и на всеки служител, който се занимава с предоставянето на ИТ обслужване.
Ускореното обучение включва три курса: ITIL in practice: Change, Configuration, and Release; ITIL in Practice: Support and Restore; ITIL in Practice: Service Level Management. Курсовете са с продължителност два дни, като са съставени от теоретична и практическа част.
Те са фокусирани върху два или три взаимосвързани процеса, напр. Support and Restore. Първият ден е посветен на концептуалната и теоретична част, а втория използвайки различни упражнения, курсистите имат възможност да бъдат приложат в действие най-добрите ITIL практики за дадените процеси.
Ускорената програма, комбинираща теория и практика дава възможност само за 2 дни да се придобият знания и умения, които веднага да приложени в работата.

Едно от най-големите предимства на курсовете ITIL in practice е това, че те не са предназначени само за ИТ мениджъри и специалисти, но и за всички служители, чиито задължения включват предоставяне на услуги.

Коментар