Над 300 000 продукта ще предложи тази година eMag.bg на българските потребители по време на шопинг събитието Black Friday, планирано за 25 ноември, съобщиха от онлайн магазина.
В миналогодишната кампания eMag продаде около 175 000 продукта на обща стойност над 23 млн.лв., по данни от компанията. Пазарно изследване на Millward Brown показва, че познаваемостта за Черния петък сред българските потребители е достигнала 89% през 2016 г., спрямо 76% през 2014 г.
64% от анкетираните, които са чували за събитието, възнамеряват да пазаруват през този ден, като онлайн каналът е предпочитан от 71% от тези потребители, които обмислят покупка. 29% от анкетираните планират да инвестират в покупки над 680 лв. за Black Friday, сочи анкетата.
45% от общия брой посещения идват от мобилни устройства, през мобилното приложение или чрез мобилната версия на сайта, съобщиха още от eMag. За улеснение на купувачите, търговецът добави в приложението си функция за плащане с 1 клик.
И тази година се очаква широка гама продукти – телевизори, мобилни устройства, телефони, таблети и лаптопи, компоненти и периферия, електроуреди и др. Принципно, oфертите за Черния петък са валидни до изчерпване на наличните количества.