Logitech прави достъпни видео връзките за малки фирми

Пазарът на решения за видеоколаборация ще нараства, заяви Мирослав Чавдаров, мениджър продажби в Logitech България

Пазарът на решения за видеоколаборация ще нараства главоломно, заяви Мирослав Чавдаров, мениджър продажби в Logitech България

Продажбите на Logitech за фискалната 2015 г. възлизат на $2,11 млрд., съобщиха представители на компанията на среща с медиите в София.

Производителят на компютърна периферия и аксесоари доставя по 3 милиона продукта всяка седмица в 100 страни по целия свят, а времето от производството до доставката не надхвърля 2 седмици.

На пазара за видео конференции Logitech заема водещо място с инсталирани над 130 000 устройства за 2015 г. и се очаква този резултат да расте в бъдеще.

„Продуктите за видеоконферентна връзка на Logitech са разработвани с мисълта за лекота при използване и осигуряване на оптимално качество на картината и звука – нещо, с което марката отдавна е известна сред потребителите”, посочи Александру Мазилу, регионален мениджър продажби за Румъния и България.

Достъпни като цена, решенията на компанията вече са широко разпространени и сред малкия бизнес, който все повече разчита на видео връзка за повишаване на ефективността и намаляване на разходите, посочи Мирослав Чавдаров, мениджър продажби за България.

Достъпни като цена, решенията за видеоконференции на Logitech вече са широко разпространени и сред малкия бизнес

Достъпни като цена, решенията за видеоконференции на Logitech вече са широко разпространени и сред малкия бизнес

Основно място сред продуктите за видеоколаборация заемат камерите с вградени аудио възможности от фамилията ConferenceCam. Те покриват всички ниши от потребители, като осигуряват възможности за връзка на екипи от 4 до 20 души.

Камерите се характеризират с възможности за насочване и увеличение, широки ъгли на видимост – до 90 градуса и вградена хардуерна компресия на видео потока, което значително намалява изискванията към хардуера, към който са свързани.

Най-голям интерес предизвика камерата ConferenceCam Connect, която може да работи на батерия, осигурявайки 3 часа автономност при видеопредаване и до 15 часа, ако се използва като говорител. Освен това камерата предлага и възможност за стриймване на съдържание от мобилно устройство с Android или Windows платформа към телевизор или проектор.

„Предлагаме завършени решения за видеоколаборация, достъпни дори за малки компании. Считаме, че този пазар главоломно ще нараства, затова Logitech вече предлага широко портфолио от хардуер за употреба в конферентни зали или персонално – дори в движение”, каза Мирослав Чавдаров.

Видеоконферентните продукти на компанията са директно съвместими с всички популярни услуги за видео връзка, вкл. Skype for Business, Cisco Jabber, Zoom и др., подчертаха от компанията.

Коментар