IBM разшири стратегията „Информация по поръчка”

IBM обяви няколко нови софтуерни инструмента за утилизация на бизнеса с информация по поръчка (IOD). Стратегията Информация по поръчка, представена преди 2 години от компанията, има за цел да позиционира IBM като доставчик на всичко, от което се нуждае управлението на бизнес информация.
Това включва управление на съдържание, чистота и интеграция на данните, търсене и инструменти за бизнес анализ, които помагат на организациите да използва по-добре своите данни. Придобиването на компании, като Cognos, Ascential и FileNet, се вписва в тази стратегия на IBM.
Сега корпорацията се опитва да направи посланието на широката си концепция по-ясно за потребителите.
В анонса си тя обръща внимание на софтуерните средства под името IBM Foundation, с чиято помощ потребителите да извлекат максимум полза от информацията, която имат; специфичните за различните индустрии работни среди, които могат да съдействат на компаниите да развият собствени стратегии посредством IBM IOD; новите ресурси за изследвания и развитие, с които пък организациите са способни да създадат вътрешна експертиза по информационен мениджмънт.
Бизнес анализаторите например могат да използват пакета Foundation Tools, за да зададат бизнес дефиниции в информацията – за клиент или продукт, които ИТ служителите да използват в процесите на чистота и съгласуване на данни в различните типове ИТ системи. Пакетът включва както вече популярни технологии на IBM, така и новосъздаден от компанията софтуер.
Вероятно най-важен е силният фокус на IBM във вертикалните индустрии, под формата на IOD.  Все пак компанията развива инструменти и консултантски услуги за 18 специфични индустрии.

"Ние сме изключително амбицирани да помогнем на клиентите в осъзнаването на ползата от Информация по поръчка”, коментира Том Инман, вицепрезидент на IBM.

Коментар