Съвременният бизнес се нуждае от нов тип водачи

Koрпоративните стратези трябва да сменят практиката и усвоят нов подход към работата, ако искат да донесат повече бизнес стойност за организацията, търдят от Gartner.
Според Бетси Бъртън, анализатор в компанията, много фирмени идеолози трупат лоша репутация в опитите си да натрапят свои решения в бизнеса.  В резултат на това усилията им се сблъскват с липсата на двигатели на бизнеса, което причинява 50 на сто загуба, сочи проучване на Gartner сред практиките на взаимодействие с клиенти.
„Вместо да се стремят да контролират организацията и да дават на хората задачи, идеолозите в предприятията имат нужда да заменят подхода с повече доверие във външното мнение и работата в тясно сътрудничество с екипа”, подчертава Бетси Бъртън.
Тенденциите на растяща консумация на ИТ, драконовските мерки за защита на потребителските интереси и усложняването на бизнес процесите ще принудят компаниите да сменят начина на провеждане на фирмена стратегия и типа корпоративни „кормчии”.

Ако в миналото се търсеха водачи за специфични процеси и с конкретни технически умения, сега компаниите искат да наемат хора, които умеят да бъдат съпричастни и са способни да насърчат иновациите и творческото мислене на служителите, смятат от Gartner.

Коментар