Социална мрежа обедини сили с финансов сайт

Социалната мрежа за професионални контакти LinkedIn обедини усилия с финансовия информационен канал CNBC. Партньорството за привличане на потребители предвижда вграждане на LinkedIn мрежовата функционалност в сайта на CNBC.

С това споразумение LinkedIn се стреми да остане независима и да увеличи потребителската си база, която в момента наброява 27 милиона регистрирани потребители.

Значителна част от хората с профили в мрежата са специалисти в определена област, които държат да поддържат професионалните си контакти, както и да получат референции от познати за бъдещото си кариерно развитие.

CNBC ще интегрира мрежовата функционалност на LinkedIn в своя уебсайт, за да могат потребителите да споделят и дискутират новини с познатите в контактния си списък.

Финансовият сайт ще публикува още създаваното от онлайн общността съдържание, като например анкетни проучвания и предизборни настроения.

“Ние имаме възможността да извличаме преценките на LinkedIn потребители по целия свят и така да разполагаме с бизнес съдържание от изключително нов тип, което CNBC да популяризира”, коментират от LinkedIn.

Споразумението е брънка от мрежата съюзни споразумения на LinkedIn, която се опитва да привлече потребители и надвие по-голямата популярност на Facebook. Аудиторията на конкурента обхваща както тийнейджъри и гимназисти, така и професионалисти, които търсят контакти в рамките на своето бизнес обкръжение.

Миналата година LinkedIn имаше кампания в сайта на BusinessWeek. Тя подканяше интернет посетителите да прекарат мишката през името на компания, спомената в статията, за да разберат кои нейни служители са членове на социалната мрежа.

Коментар