Huawei очаква 42% ръст на приходите от бизнеса с потребителски продукти през изминалата 2016 г. Предварителните данни сочат приходи в размер на 178 милиарда юана, с което компанията затвърждава стабилния си растеж за пета поредна година.
Доставките на смартфони са достигнали 139 милиона бройки, с 29% ръст на годишна база, съобщи официално Huawei Consumer Business Group (CBG). Според IDC, ръстът на глобалния износ на смартфони е само 0,6% през 2016 г., което означава, че Huawei превъзхожда пазара като цяло.
„Въпреки тежките условия на пазара, Huawei CBG продължава да расте с водещи темпове в индустрията. Това може да бъде отдадено на нашия потребителски ориентиран подход да се фокусираме върху създаването на стойностни иновации, както и на нашия дългосрочен ангажимент в създаването на една премиум марка”, коментира резултатите Ричард Ю, изпълнителен директор на Huawei CBG.
През 2017 г. компанията ще подсили мрежата си за доставки, каналите за дистрибуция, научноизследователската и развойна дейност, услугите и други аспекти от бизнеса си.
Според проучвания на IPSOS, глобалното разпознаване на Huawei се е покачило от 76% на 81% през 2016 г. Предпочитанията и препоръките на чуждестранните потребители спрямо Huawei са се покачили с 66,7% и респективно със 100% от 2015 г. Данните сочат, че 31% от чуждестранните потребители на Huawei принадлежат към топ 30-те процента на хората с най-висок доход в своите държави.
Huawei CBG разшири присъствието си на европейския пазар във високия клас устройства през 2016 г. и постигна балансиран растеж на множество пазари по света. Глобалните доставки на смартфоните Huawei се равняват приблизително на вътрешните доставки, като тези от среден и висок клас са се покачили на 36% от общите доставки.
Данни на Gffk показват, че в момента Huawei държи над 15% от пазарите в 33 държави и над 20% в още 18 държави, близо половината от които са европейски. В Североизточна и Западна Европа пазарният дял на компанията надвиши 15% и респективно 10%. В някои северни европейски държави Huawei има водещ пазарен дял.
В Китай, пазарният дял на Huawei надвиши 20% за първи път през ноември 2016 г. В Африка, Латинска Америка и Близкия Изток, компанията постигна над или близо до 15% пазарен дял.
В допълнение към своя смартфон бизнес, през 2016 г. Huawei започна настъпление на пазара за персонални компютри/таблети, технологични преносими аксесоари, смарт домове и „Интернет на колела“ (IoV). Общият износ на таблети надвишава 10 милиона броя с 90% растеж на годишна база. За смарт домовете, HiLink-базираната смарт еко-платформа беше интегрирана от лидери в сферата като Haier, Gree и др., докато автомобилните иновации на Huawei привлякоха международни марки като Audi и Volkswagen.
Това беше целта на китайчетата.
Цяла година дъмпинг, цяла година субсидирани цени и накрая…РЪСТ…на всяка цена 🙂
Смешници субсидирани от правителството.