Българската StoreGecko стана партньор на BigCommerce

StoreGecko, създадена преди 3 години в София, развива продукт за управление на електронен магазин

StoreGecko, създадена преди 3 години в София, развива продукт за управление на електронен магазин

Българският стартъп StoreGecko обяви партньорство с американската платформа за онлайн търговия – BigCommerce. По силата на договора, StoreGecko става едно от ексклузивните приложения на платформата, което ще помага на онлайн магазини по целия свят по‑лесно да управляват продуктите си.

Като част от партньорската програма, StoreGecko ще може да предлага на клиентите индивидуални решения за търговия, благодарение на BigCommerce – платформа за електронна търговия на бързорастящи брандове и такива от средна пазарна величина, съобщиха от българската компания.

„Трета година сме на пазара на електронна търговия и дойде моментът, в който един от най-големите и влиятелни играчи ни забеляза. Това показва, че развиваме продукта си в правилната посока”, сподели Ян Андерсен, главен изпълнителен директор на StoreGecko.

По неговите думи, навлизането на пазара в САЩ е както голям успех, така и сериозно предизвикателство, защото работата с BigCommerce изисква по‑бързи темпове на развитие и увеличаване на екипа.

Компании от всякакви размери използват платформата BigCommerce, за да стартират, промотират, управляват и развиват успешен онлайн бизнес. Според анализи на агенцията за проучване на пазара Ипсос, онлайн магазини, направени на BigCommerce, растат приблизително два пъти по-бързо от средното темпо за индустрията.

StoreGecko предлага приложение за управление на продуктите в електронен магазин, което се разработва от собствения й екип от 10 души. Компанията е създадена преди по-малко от три години в София, а в края на 2015-та завърши класа по електронна търговия в европейския акселератор  Startupbotcamp, като беше избрана сред 700 кандидата.

Коментар