Овергаз ще общува с клиентите през Viber

Овергаз ще отговаря на запитвания от клиенти чрез публичния си профил във Viver

Овергаз ще отговаря на запитвания от клиенти чрез публичния си профил във Viber

Овергаз ще комуникира с потребителите си чрез публичен акаунт в мобилното приложение Viber. Газовата компания е първата в енергийния сектор у нас, която предоставя на клиентите си тази опция за директна връзка.

Нововъведението цели да улесни газифицираните домакинства и да им осигури още един удобен начин за комуникация. Компанията ще добави в приложението автоматично меню за въпроси и отговори, така че всички, които последват Овергаз във Viber, скоро ще имат директна връзка с екипите по обслужване на клиенти и ще могат да задават своите въпроси чрез индивидуален чат.

От компанията ще отговарят на запитвания за текущи сметки и начини на плащане, къде се намира най-близкият клиентски център и как домакинствата могат да оптимизират енергийното си потребление, уточниха от Овергаз.

С помощта на профил в приложението експертният екип на газовото дружество ще съдейства и на желаещите да намалят разходите си за отопление, като им разясни стъпките за газификация на жилището и предимствата на синьото гориво пред останалите енергоизточници.

Коментар