Овергаз ще комуникира с потребителите си чрез публичен акаунт в мобилното приложение Viber. Газовата компания е първата в енергийния сектор у нас, която предоставя на клиентите си тази опция за директна връзка.
Нововъведението цели да улесни газифицираните домакинства и да им осигури още един удобен начин за комуникация. Компанията ще добави в приложението автоматично меню за въпроси и отговори, така че всички, които последват Овергаз във Viber, скоро ще имат директна връзка с екипите по обслужване на клиенти и ще могат да задават своите въпроси чрез индивидуален чат.
От компанията ще отговарят на запитвания за текущи сметки и начини на плащане, къде се намира най-близкият клиентски център и как домакинствата могат да оптимизират енергийното си потребление, уточниха от Овергаз.
С помощта на профил в приложението експертният екип на газовото дружество ще съдейства и на желаещите да намалят разходите си за отопление, като им разясни стъпките за газификация на жилището и предимствата на синьото гориво пред останалите енергоизточници.