КЗП започва проверки на М-Тел

Комисията за защита на потребителите (КЗП) започва проверки на мобилния оператор М-Тел по сигнали и жалби на потребители.

Най-често клиентите се оплакват, че месеци наред не могат да проверят сметките си и оставащите минути, както и че М-Тел не им издава данъчни фактури в договорения срок и отказва да им предоставя услугата „кредитен лимит”, съобщиха от КЗП.

Друг проблем, за който са постъпили жалби в Комисията е, че по технически причини М-Тел не може да активира част от услугите на клиентите си, но ги кара да плащат за тях.

Много от жалбоподателите имат съмнения, че сметките им се надписват. Според други, забавянето на фактурите води до двойно таксуване на разговорите им.

Заради създадените неудобства част от потребителите искат да прекратят договорите си с мобилния оператор, без да плащат неустойки, но М-Тел им отказва, посочват от КЗП.

В започващата проверка са поканени да участват представители на Комисията за регулиране на съобщенията (КРС).

по темата: „КЗП започва проверки на М-Тел”

добавете коментар...

  1. momakat.net

    Искам да ви кажа, че не фирмата сменяща CRM системата на мтел е виновна, а самите мтел, които са се опитали да се намесят без да съобщят, за да направят, така че да се закръгля всяка една сметка в тяхна полза!
    А и отдавна обяснявам, че трябва да се подават жалби за такива неща.
    http://momakat.net/2011/01/11/kzp-after-mtel/

Коментар