LG роботизира едно от възловите летища в света

Роботизираните пътеводители на LG обикалят летището Инчон и предоставят информация и помощ на пътниците

В подготовка за зимните олимпийски игри в Пьонгчан, които ще се проведат в Южна Корея през феврури 2018 г., LG подобрява условията на международното летище Инчон (ИА) – едно от най-възловите летища в света.

Наскоро компанията пусна в експлоатация редица роботизирани летищни пътеводители, както и роботи за почистване на залите на летището. Роботизираните пътеводители значително ще улеснят притока на пристигащите и напускащите Южна Корея, като обикалят летището и предоставят информация и помощ, докато роботът за почистване ще поддържа пространството безупречно чисто.

Роботите на LG ще обслужват директно около 57 милиона пътници, преминаващи през летището всяка година. Въпреки че роботите официално влязоха в употреба от 21-и юли, тяхното присъстие е познато на често пътуващите в Южна Корея още от февруари тази година, когато започнаха бета тестове на летището Инчон.

Тестовият период през изминалите пет месеца даде възможност на инженерите от LG да настроят прецизно роботите, подобрявайки ефективността им въз основа на резултатите в разнообразни ситуации и получените данни.

Оборудван с платформа за разпознаване на глас, роботът за летищни услуги разбира четири езика – корейски, английски, китайски и японски, които са най-популярни на международното летище, за да предложи адекватна езикова помощ на пътниците.

Роботът за летищни услуги разбира четири езика – корейски, английски, китайски и японски

Освен това роботът се свързва директно с централния сървър на летището, за да предостави информация относно полетите, както и за местоположението на ресторанти, магазини и много други обекти. С бързо сканиране на билета, роботът за обслужване може да придружава закъснели или изгубили се пътнъци до точното място на заминаване.

Роботът за почистване пък използва мощните функции за почистване на домашния LG HOM-BOT, автоматичната навигация и възможностите за избягване на обекти, прилагайки всичко това на обществени места. Този робот открива областите, които изискват често почистване, съхранява ги в базата данни и изчислява най-ефективните маршрути, за да стигне до тях.

LG гледа на роботите като на бъдещ двигател за растеж и развитие на компанията. В момента бизнесът с роботи на LG е разделен на два сектора – за домашни и търговски цели. Домашните роботи на компанията включват прахосмукачката HOM-BOT и новия Hub Robot, докато комерсиалните бизнес роботи са специално проектирани да предоставят услуги в обществени зони като летища, хотели и банки.

Коментар