Salesforce, водещият доставчик на CRM решения, отчете тази седмица приходи от 2,68 млрд. долара за третото тримесечие, което е ръст от 25% спрямо същия период на предходната година.
Компанията, която работи изключително по модела SaaS (софтуер като услуга), преодоля бариерата от 10 млрд. долара годишно по-бързо от всеки друг разработчик на софтуер, сочат пазарните анализи.
[related-posts]
На практика, Salesforce удвои тримесечните си приходи само за две години, като се има предвид, че през третото тримесечие на 2015 г. компанията отчете постъпления в размер на 1,38 млрд. долара.
Salesforce е лидер на CRM пазара и продължава да разширява дела си, отбелязва главният изпълнителен директор на компанията Марк Бениоф. Именно CRM е най-бързо растящият сегмент на пазара за корпоративен софтуер, допълва той.
Бениоф вярва, че бизнесът на Salesforce ще продължи да расте в следващите пет години. Американската компания дори повиши своите цели по отношение на приходите, като очаква да достигне 20 млрд. долара още през 2022 г.
