Salesforce, водещият доставчик на CRM решения, отчете тази седмица приходи от 2,68 млрд. долара за третото тримесечие, което е ръст от 25% спрямо същия период на предходната година.
Компанията, която работи изключително по модела SaaS (софтуер като услуга), преодоля бариерата от 10 млрд. долара годишно по-бързо от всеки друг разработчик на софтуер, сочат пазарните анализи.
На практика, Salesforce удвои тримесечните си приходи само за две години, като се има предвид, че през третото тримесечие на 2015 г. компанията отчете постъпления в размер на 1,38 млрд. долара.
Salesforce е лидер на CRM пазара и продължава да разширява дела си, отбелязва главният изпълнителен директор на компанията Марк Бениоф. Именно CRM е най-бързо растящият сегмент на пазара за корпоративен софтуер, допълва той.
Бениоф вярва, че бизнесът на Salesforce ще продължи да расте в следващите пет години. Американската компания дори повиши своите цели по отношение на приходите, като очаква да достигне 20 млрд. долара още през 2022 г.