LG Electronics, която от доста време търпи загуби от смартфоните, възнамерява да промени стратегията си на този пазар, съобщи The Korea Herald, позовавайки се на изявление на Чо Сун-джин, вице-председател на компанията.
Едно от нововъведенията е отказът от регулярни анонси на нови продукти, посочва корейският източник. „Ще пускаме нови смартфони само тогава, когато това действително е необходимо. Няма да прибягваме до редовни пускания, както правят нашите конкуренти”, казва Чо Сун-джин на пресконференция по време на CES 2018 в Лас Вегас.
По неговите думи, LG ще се опита да задържа по-дълго на пазара вече пуснатите модели, създавайки повече версии на устройствата от флагманските серии G и V. Мениджърът обяснява смяната на бизнес модела с желанието на LG да предостави на купувачите добра, дълготрайна платформа и с опасения, свързани с доставките на литиеви материали.
LG все още не е публикувала финансовия си отчет за четвъртото тримесечие на 2017 г., но анализаторите смятат, че телефонното подразделение на компанията е регистрирало 11-то поред тримесечие на загуба. Липсата на печалби се дължи на това, че голяма част от продажбите на смартфони с корейския бранд се падат на бюджетните устройства.