Sony печели позиции във високия клас телевизори

Търсенето на премиум телевизори с OLED екрани помогна на Sony да укрепи позициите си в този сегмент от пазара през миналата година, предаде агенция Yonhap News, позовавайки се на източници от индустрията.

Делът на японския производител на пазара за скъпи OLED телевизори – с цена над 3000 долара – е достигнал 44% през 2017 г., докато година по-рано компанията практически отсъстваше в тази категория.

Според експерти от индустрията, рязкото засилване на позициите на Sony при OLED телевизорите е заплаха за традиционни лидери като Samsung и LG, които се опитват да поставят под свой контрол сегмента на премиум телевизорите с голям диагонал на екрана.

През 2017 г. деловете на Samsung и LG на глобалния пазар на телевизори възлизат съответно на 26,5% и 14,6%, докато Sony контролира 10,2%, което позволи на японската компания да влезе в челната тройка на ТВ пазара.

Що се отнася до OLED TV, в сегмента на моделите с цена до 1500 долара едноличен господар е корейският производител LG Electronics – неговият дял достига невероятните 96,2%.

По данни на IHS Markit, делът на LG Electronics на целия пазар за OLED TV е около 92% през миналата година, при общи продажби в размер на над 1,4 млн. телевизора с органични светодиоди.

Анализатори от WitsView очакват тази година продажбите на OLED телевизори да заемат 1,1% от пазара на премиум модели като цяло, конкурирайки телевизорите с квантови точки или QLED TV, разработвани от Samsung.

Коментари по темата: „Sony печели позиции във високия клас телевизори”

добавете коментар...

  1. Радето

    QLED са по добри и дават по хубава и ясна картина, OLED дават по тъмна!

  2. Ivo

    Целта на lg е постигната.Продават олед дисплеи на конкурентите с цел налагане на технологията,търпят загуби, но крайния резултат е важен.

Коментар