
Чиста загуба в размер на 1,09 млрд. долара регистрира китайският производител на смартфони и друга електроника за първото тримесечие на годината. Това все пак е 6 пъти по-малко от загубата за цялата минала година, отбелязва Ройтерс.
В момента Xiaomi се подготвя трескаво за първично публично предлагане на акции (IPO). Компанията, ръководена от Леи Джун, вече подаде първа заявка за продажби на Хонконгската фондова борса.
[related-posts]
Финансовите анализатори прогнозират, че IPO-то ще донесе на Xiaomi не по-малко от 10 млрд. долара, а пазарната капитализация на компанията да се увеличи от 70 до 90-110 млрд. долара. Несъмнено това е най-очакваното IPO тази година.
Xiaomi е четвъртият по големина доставчик на смартфони в света след Samsung, Apple и Huawei. Компанията има също много силни позиции в носимата електроника – в частност, при фитнес гривните, а неотдавна влезе и в Топ 10 на пазара за телевизори.
