„Мисли мъдро, бъди свободен: да живееш по-свободно, благодарение на изкуствения интелект“ – под този наслов висши мениджъри на LG ще представят визията на компанията по време на изложението IFA 2018 в Берлин в края на август.
С оглед на възхода на всичко, свързано с изкуствения интелект, главният изпълнителен директор Джо Сеонг-Джин ще даде вътрешна информация за това как AI стратегията на компанията, базирана на отворена платформа, ще промени живота на консуматорите.
Главният технически директор – д-р И.П. Парк пък ще покаже как тази технология се преражда всеки ден в продукти от бита като хладилници, телевизори и перални и как отворената стратегия за изкуствен интелект на LG ще е в полза на консуматорите, благодарение на това, че се фокусира върху контрола и удобството.
40 години ветеран в LG, Джо Сеонг-Джин вярва, че изкуственият интелект може да бъде използван на клиентския пазар най-вече чрез домакинските уреди. Като човек преминал през ключови позиции в бизнеса на LG с домакински уреди, той разбира отрано, че уредите се асоциират с домакинска работа – сфера, в която големите иновации тепърва предстоят.
В края на 2017 г. компанията разви бранда ThinQ, за да идентифицира всичките си домакински уреди, клиентска електроника и услуги, които използват изкуствен интелект. Продуктите и услугите от гамата вкарват в употреба сериозно познание, комуникирайки помежду си и използвайки технологии за изкуствен интелект както от външни партньори, така и от собствената AI технология DeepThinQ.
Преди година корейската компания откри Лаборатория за изкуствен интелект в Сеул, за да може да събере на едно място всички свои проучвания за AI в технология, която разпознава, извлича и се учи от глас, видео и сензори.
Лабораторията допринесе за развитие на първия в света климатик, който научава околната среда. Следващите иновации в областта ще видим интегрирани в умни хладилници, перални и роботизирани прахосмукачки, обещава LG.