Сони Център обвързва емоционално клиента

Високотехнологична среда, където клиентът се чувства емоционално обвързан със своя продукт, е концепцията на обновения Сони Център в ЦУМ, София.
Визията на Сони за бъдещето е свързана с интегрирането на хардуерни и софтуерни продукти, забавления, мрежа от услуги, които носят на потребителя добавена стойност и нови силни усещания”, каза Фил Молиньо, управляващ директор на Сони за Централна и Югоизточна Европа, който представи новия интериорен дизайн.
Обновяването на магазина е осъществено на базата на унифицирана концепция на Сони за всички нейни центрове в Европа.
Мисията ни е да повишаваме непрекъснато стандартите в обслужването, изграждайки лична и емоционална връзка с нашите потребители и почитатели”, каза още Молиньо.
Сони Център в ЦУМ е създаден през 2001 година. 99% от продуктите, представени в магазина, са от Сони, а останалият 1% са аксесоари към тях, произведени от други производители.
Нова услуга, която предлага Сони Център, е възможността за предварителни поръчки на най-новите продукти. Предстои и въвеждане на програма за лоялни клиенти през юни 2009 год.
Консултантите в магазина преминават през годишна международна програма за обучение на персонала на Сони центровете в Европа.

Коментар