Изследователи от Университета в Единбург и техни колеги от Adobe Research успяха да синтезират герои във видеоигри, чиито движения са толкова реалистични и плавни, колкото и човешките.
Разработката използва възможностите на изкуствения интелект и дълбокото машинно обучение, съобщава Gizmodo. Тя ще бъде представена на предстоящата конференция ACM Siggraph Asia в австралийския град Бризбейн.
Първоначално учените създали видеоклипове, които съдържат набор от движения, въз основа на които се обучава невронната мрежа. Така изградената система работи добре под различни ъгли на гледане, както и от различни страни на главния герой на играта.
Освен това системата е в състояние да анимира последващи действия на героя, благодарение на което се постигат реалистични движения и се елиминира „зависването” на картината.
Моля, администратори или модератори или който там пуска новините, моля те прочети малко повече за ИИ и тогава копирайте и пренапишете заглавията + съдържанието коректно! Благодаря!
Обитателита на холивуд ще спят на улицата.