Пандемията се отразява добре на бизнеса на Intel

Експертите от Уолстрийт виждат добри перспективи за Intel тази година
(снимка: Intel)

Рейтингът на акциите на Intel се повишава на Уолстрийт, в резултат на нарастващото търсене на сървъри и лаптопи в условията на пандемия от коронавирус, която принуди компаниите да пуснат служителите да работят от дома и да използват повече облачни услуги.

Крис Касо, анализатор на полупроводниковата индустрия от Raymond James, определи рейтинг Market Perform на ценните книжа на Intel, вместо предишното по-ниско ниво Underperform.

„Подобрението се основава на убеждението ни, че компанията работи на пазари, подходящи за пандемия, а именно – пазарите на лаптопи и центрове за данни”, пише Касо в анализ до инвеститорите.

„Въпреки че очакваме настоящият ръст на продажбите на лаптопи да бъде сравнително краткотраен и да отслабне до края на първата половина на годината, разходите на доставчиците на облачни услуги и оператори на центрове за данни ще останат високи през цялата 2020 г.”, прогнозира анализаторът.

Според експерта, предвид сравнително бързата промяна на пазарните условия, която ще бъде от полза за Intel в близко бъдеще, рейтингът Underperform вече не е подходящ за котировките на американския производител на чипове.

Миналата седмица анализаторът Блейн Къртис от Barclays също повиши рейтинга на акциите на Intel от Underweight до Equal Weight. Подобрена бе и прогнозата за котировките на компанията – от 52 на 58 долара.

Анализаторът Гас Ричард от Northland Securities потвърди своя рейтинг за акциите на Intel на ниво Market Performance, като същевременно намали прогнозата си за стойността на ценните книжа на компанията от $70 на $60.

Според експертните прогнози, приходите на компанията през април-юни 2020 г. могат да достигнат 16,8 милиарда долара, или с около 1 милиард долара под средната прогноза. Очаква се Intel да обяви прогноза в широк диапазон или въобще да не сподели показатели за второто тримесечие.

Коментари по темата: „Пандемията се отразява добре на бизнеса на Intel”

добавете коментар...

  1. .

    плащаш на експерти, медии, и на разни подобни рекламни агенция и ти показват колко си печеливш, велик, преуспел и т.н.

Коментар