Софтуер на HP гарантира обслужването от телекомите

Три нови софтуерни решения на HP ще позволят на доставчиците на комуникационни услуги да предложат по-високо качество на обслужване и да създадат по-висока лоялност сред стратегически клиенти.
Решенията HP Service Quality Management, HP TeMIP Service Console и HP Unified Correlation Analyzer гарантират, че платените услуги на телекомите са действително извършени. Те са част от портфолиото решения HP NGOSS (HP Next-Generation Operations Support Systems).
Мобилният оператор M-Тел вече извършва изпитания на софтуера, като очаква да подобри обслужването на своите пет милиона клиенти чрез по-бързо и ефективно решаване на проблемите.
Подходът за гарантиране на качеството е от съществено значение на един конкурентен пазар, където потребителите имат достъп до всякакви услуги от най-различни устройства, посочиха анализатори от Yankee Group.
Решенията на HP разрешават проблеми, преди да бъде засегнат потребителят. Всяко едно от OSS решенията е насочено към специфични процеси в жизнения цикъл на обслужването на клиенти. Това включва откриване на потенциален проблем, идентифициране на причината, коригиране на проблема и предотвратяване на повторната му поява.
Съчетани с HP NGOSS и препоръки от HP Solutions Consulting Services, решенията осигуряват цялостна програма за управление качеството на обслужване.
В своя център за мрежови комуникации M-Тел извършва изпитания на HP TeMIP Service Console и HP SQM. Решенията се очаква да помогнат на оператора да управлява услугите си и да гарантира, че проблемите в IP, телекомуникационната и ИТ инфраструктура са идентифицирани и коригирани бързо, като по този начин потребителите не изпитват прекъсвания в обслужването.
Считаме, че инструментите на HP могат да помогнат на М-Тел да ускори откриването на проблеми, които влияят върху качеството на обслужване и в същото време могат да ни помогнат да повишим ефективността на мрежовите ни операции”, посочи Рони Бабикян – ръководител на Центъра за мрежови операции в оператора.

Коментар