TechNews.bg
Водещи новиниНовиниОблакътСофтуер

SaaS решение помага на хотели и ресторанти да отворят врати

Ресторантьорският и хотелиерски бизнес отваря отново врати, като разчита на софтуер, създаден у нас
(снимка: Fourth)

Софтуерно приложение помага на хотели и ресторанти да осигурят по-безопасни условия на труд в условията на пандемия, като същевременно улеснява комуникацията между мениджърите и персонала. Продуктът е разработен от технологичната компания Fourth, специализирана в облачните решения за индустрия, която е сред най-засегнатите от Covid-19.

Health Survey App позволява на служителите да информират как се чувстват още преди да напуснат домовете си и да са спокойни както за собственото си здраве, така и за безопасността на колегите си. Към момента, в световен мащаб, близо 500 000 души се доверяват на приложението, като то се използва вътрешно и в софийския офис на компанията.

Приложенията на Fourth за хотели и ресторанти се доставят по модела „софтуер като услуга” (SaaS). Те включват планиране, управление на работно време и присъствие, проследяване на кандидати, обучение, доставка на инвентар и управление на човешки ресурси, бонуси и възнаграждения. В момента софтуерът на компанията се ползва в над 120 000 обекта по целия свят.


Секторът в Азиатско-тихоокеанския регион вече се е възстановил и други региони следват същата посока. Ресторантите за бързо обслужване са отворени и дори носят повече приходи в сравнение с периода преди Covid-19. САЩ следват същите тенденции и се очаква скоро възстановяването да започне и в Европа.

Световната индустрия на хотелите и ресторантите е в процес на дигитална трансформация
(илюстрация: Fourth)

В момента индустрията е в процес на дигитална трансформация. Само през 2020 г. Fourth е привлякла 90 нови клиенти, а за 2021 г. прогнозира нов бизнес на стойност 34 млн. долара. Това, на свой ред, ще има положително влияние и у нас като възможности за развитие на вече назначените специалисти, така и на бъдещите служители.


Тази година Fourth планира да наеме опитни софтуерни инженери, експерти по големи данни. Компанията планира разрастване с още един Scrum екип, фокусиран върху работата по бек-офис платформа за големи клиенти като McDonald’s, Starbucks и др. Откриват се и нови позиции за продуктови мениджъри и мениджъри софтуернo инженерство.

„През 2021 година, освен върху разширяването на екипа, ще се фокусираме върху допълнителни подобрения на нашия продукт. Стратегическите решения за него определяме на глобално ниво, а изпълнението им и добавянето на новите функционалности става тук”, разказа Георги Христов, ръководител на отдел „Разработване на софтуер” в технологичния хъб на Fourth в България.

Компанията има клиенти по целия свят и софтуерните решения, разработвани в София, всъщност се използват навсякъде. „За нас е важно, че с работата си допринасяме за ефективността и бързината на изпълнението на задачите на над 2 млн. души в световен мащаб”, добави Христов.

Fourth присъства в България от 2015 г., като в момента в офиса в София има над 100 специалисти – това е най-големият технологичен хъб на компанията в глобален план. За това време над 50% от специалистите в екипа са били повишени или са сменили ролите си в рамките на организацията.

още от категорията

Български екип разработи SaaS платформа за генетични изследвания

TechNews.bg

SaaS платформа на Progress осигурява достъпен AI за бизнеса

TechNews.bg

Бизнесът се задъхва от все по-късия срок на годност на ИТ решенията

TechNews.bg

БАСКОМ и МОН имат обща визия за реформи в образованието

TechNews.bg

И в облака ИТ дистрибуцията разчита на принципност и бизнес-етика

Мария Малцева

Софтуерът променя усещането за автомобилите

TechNews.bg

Коментари