SaaS решение помага на хотели и ресторанти да отворят врати

Ресторантьорският и хотелиерски бизнес отваря отново врати, като разчита на софтуер, създаден у нас
(снимка: Fourth)

Софтуерно приложение помага на хотели и ресторанти да осигурят по-безопасни условия на труд в условията на пандемия, като същевременно улеснява комуникацията между мениджърите и персонала. Продуктът е разработен от технологичната компания Fourth, специализирана в облачните решения за индустрия, която е сред най-засегнатите от Covid-19.

Health Survey App позволява на служителите да информират как се чувстват още преди да напуснат домовете си и да са спокойни както за собственото си здраве, така и за безопасността на колегите си. Към момента, в световен мащаб, близо 500 000 души се доверяват на приложението, като то се използва вътрешно и в софийския офис на компанията.

Приложенията на Fourth за хотели и ресторанти се доставят по модела „софтуер като услуга” (SaaS). Те включват планиране, управление на работно време и присъствие, проследяване на кандидати, обучение, доставка на инвентар и управление на човешки ресурси, бонуси и възнаграждения. В момента софтуерът на компанията се ползва в над 120 000 обекта по целия свят.

Секторът в Азиатско-тихоокеанския регион вече се е възстановил и други региони следват същата посока. Ресторантите за бързо обслужване са отворени и дори носят повече приходи в сравнение с периода преди Covid-19. САЩ следват същите тенденции и се очаква скоро възстановяването да започне и в Европа.

Световната индустрия на хотелите и ресторантите е в процес на дигитална трансформация
(илюстрация: Fourth)

В момента индустрията е в процес на дигитална трансформация. Само през 2020 г. Fourth е привлякла 90 нови клиенти, а за 2021 г. прогнозира нов бизнес на стойност 34 млн. долара. Това, на свой ред, ще има положително влияние и у нас като възможности за развитие на вече назначените специалисти, така и на бъдещите служители.

Тази година Fourth планира да наеме опитни софтуерни инженери, експерти по големи данни. Компанията планира разрастване с още един Scrum екип, фокусиран върху работата по бек-офис платформа за големи клиенти като McDonald’s, Starbucks и др. Откриват се и нови позиции за продуктови мениджъри и мениджъри софтуернo инженерство.

„През 2021 година, освен върху разширяването на екипа, ще се фокусираме върху допълнителни подобрения на нашия продукт. Стратегическите решения за него определяме на глобално ниво, а изпълнението им и добавянето на новите функционалности става тук”, разказа Георги Христов, ръководител на отдел „Разработване на софтуер” в технологичния хъб на Fourth в България.

Компанията има клиенти по целия свят и софтуерните решения, разработвани в София, всъщност се използват навсякъде. „За нас е важно, че с работата си допринасяме за ефективността и бързината на изпълнението на задачите на над 2 млн. души в световен мащаб”, добави Христов.

Fourth присъства в България от 2015 г., като в момента в офиса в София има над 100 специалисти – това е най-големият технологичен хъб на компанията в глобален план. За това време над 50% от специалистите в екипа са били повишени или са сменили ролите си в рамките на организацията.

Коментар