Betano Мobile отразява глобалните тенденции в залозите

Игрите са най-популярните мобилни приложения, сочи статистиката
(снимка: CC0 Public Domain)

Пазарът на мобилни приложения продължава да се развива с бързи темпове. Букмейкърите експериментират с все по-иновативни тактики, инструменти и канали, за да достигнат широка аудитория и да отговорят на очакванията на клиентите. Новият букмейкър за България Betano определено е сред компаниите с най-добрите и иновативни платформи за мобилни залози в света.

Betano mobile ще бъде пусната заедно с официалния сайт на хазартния оператор в най-скоро време, като датата все още не е обявена. Екип от специалисти ежедневно тестват платформата, която се очаква да бъде наситена с много функционалности и перфектен дизайн, проектиран да не натоварва потребителя, а да му създаде максимално комфортна среда. Въпреки, че сайтът и мобилната версия на Бетано все още не са налични за нашата територия, нека видим все пак какви са предимствата на букмейкъра, в страните където вече оперира.

Betano дава на клиента специално разработения си app за всички мобилни устройства, работещи през операционните системи Android, iOS и Apple. В тях има близки до сайта функционалности, включително игри, отдел за обслужване на клиенти, бонуси.

В Betano mobile може да поставяте спортни залози и да играете на казино игрите на букмейкъра безпроблемно. Достъпни са функции като Кеш аут, Live залози, Live Streaming, специални пазари, като Match Combo, Odds-on Coupon и всички други, които са налични в официалния сайт на букмейкъра.

С две думи, Betano мобилно приложение напълно съответства със световните тенденции в бранша и позволява на потребителя да играе по всяко време и навсякъде, без да губи нищо от играта, като при това печели. Наличие на всички екстри, които дава и на сайта си, високо ниво на сигурност, разнообразие от игри и опции – това са само част от плюсовете на приложението на оператора.

Ето и малко факти за този сектор на мобилните игри:

– Използването на мобилни телефони в онлайн казината се е увеличило драстично през последното десетилетие. Осем от десет възрастни днес (82%) имат мобилни телефони и ползват активно приложенията им, включително за игра.

– Сред най-популярните са приложенията, които предоставят някаква форма на забавление, а казино игрите неизменно са начело в класацията в последните няколко години.

– Резултатите от проучване на Nielsen Apps Playbook показват, че игрите са най-популярните приложения, следвани от новините/времето, картите/навигацията, социалните мрежи и музиката.

– Сред последните потребители, анкетирани от Nielsen, приложенията за игри са най- изтегляните приложения като цяло по отношение както на обема, така и на процента възрастни, които са ги изтеглили. По отношение на действителната употреба на приложения, шест от десет от последните изтеглящи Nielsen (60%) казват, че са използвали приложение за игри през последните 30 дни.

– Смята се, че глобалните приходи от мобилни приложения за игри ще нараснат от 90,7 милиарда долара през 2020 година до 116,4 милиарда долара през 2024 година. Мобилните игри са най-големият приходен сегмент на световния пазар на игри.

– Приходите от мобилни игри в световен мащаб за 2020 година по жанр показват над 21,9 милиарда долара брутни приходи. RPG игрите са най-добрият жанр на приложения за мобилни игри в световен мащаб, нараствайки с 19% в сравнение с предходната година.

– Към 2021 година Азия представлява над 1,29 милиарда потребители на мобилни игри, което е повече от 48% от световната аудитория. Европа е класирана на второ място с 551,7 милиона потребители в мобилните предложения за онлайн казино игри.

– Проучване установи, че новите мобилни геймъри, които са започнали да играят по време на пандемията от коронавирус, прекарват повече часове на седмица в игра на мобилни игри, отколкото вече съществуващи геймъри. Към 2020 година новите геймъри са прекарвали средно 13,1 часа седмично в приложения за игри, докато съществуващите геймъри прекарваха само 10,9 часа на седмица.

– През първото тримесечие на 2021 г. общо 14,1 милиарда мобилни игри бяха изтеглени в световен мащаб в магазините за приложения, включително и игри от портфолиото на Betano mobile, а коронавирусът ускори този процес и го направи буквално масов.

– През 2020 година глобалните приходи от мобилни приложения се увеличиха до над 318 милиарда долара. Това е увеличение от над 60 милиарда долара в сравнение с 2019 година. Най-силният сегмент през тази година беше сегментът на мобилните игри с приходи от над 200 милиарда долара.

– През 2020 година среднодневното време, прекарано на мобилно устройство, достигна четири часа и десет минути, което е увеличение от 20% в сравнение с предходната година.

– 92% от времето, прекарано на мобилни устройства, е в приложения за игри, социални мрежи и комуникационни приложения.

– Само 8% от времето, прекарано на мобилни устройства, е било в уеб браузър, а хората и играчите в казиното стават все по-мобилни.

– Хората днес прекарват 8% повече време на мобилни устройства, отколкото в гледане на телевизия на живо всеки ден, като голяма част от това време е в приложения за казино игри.

Поколението Z (на възраст 6-24 години), Millennials (на възраст 25-40 години) и Gen X/Baby Boomers (на възраст 41-75 години) прекарват съответно 16, 18 и 30 процента повече време в сравнение с предходната година, в техните най-често използвани приложения.

съдържание от Бетано