
Шефът на Meta Platforms Марк Зукърбърг изглежда не приема негативната реакция на обществото към скорошните промени в услугата Instagram. Ръководената от него компания ще продължи да поддържа курс към налагане на схемите за управление на съдържанието на база изкуствен интелект.
Зукърбърг потвърди неотдавнашни данни, че Meta Platforms е свила набирането на персонал за следващите 12 месеца. Това е една от няколкото мерки, предназначени да противодействат на икономическите затруднения, за които изпълнителният директор отбеляза, че вече оказват влияние върху приходите от дигитална реклама.
Въздействието на икономическия спад „изглежда по-лошо, отколкото преди тримесечие“. Затова Meta Platforms забавя работата по дългосрочни проекти, „като се има предвид скорошната траектория на приходите, която виждаме“, каза босът.
[related-posts]
Зукърбърг посочи „работата върху нашия енджин за откриване и Reels, нашата нова рекламна инфраструктура и метапространството“, обяснявайки, че Meta Platforms е „фокусирана върху стриктното измерване на възвръщаемостта и правилното оразмеряване на тези инвестиции“.
Meta Platforms ще подкрепя политиката за внедряване на AI в Instagram и основната платформа Facebook, тъй като социалните емисии се променят. Ако досега те са били „движени предимно от хората и акаунтите, които следвате“, сега тенденцията е за насочване към съдържание, препоръчано от AI, „дори и да не следвате“ конкретните създатели.
„Социалното съдържание от хора, които познавате, ще остане важна част от изживяването и част от нашето най-диференцирано съдържание, но все повече ще можем да го допълваме“, поясни Зуки.
Голяма част от потребителите на Instagram наскоро се възпротивиха на промените в тази посока. Те не харесват идеята платформата да се прави подобна на съперника TikTok. Любителите смятат, че това в крайна сметка ще доведе до трудности в намирането на съдържание от акаунти, които хората следват.
