Социалните мрежи се превръщат в изключително средство за намиране и рекламиране на топ-оферти в навечерието на празничния шопинг. Мрежи като Facebook и Twitter се оказват идеално място за реклама за търговците, а за потребителите – възможност за достъп до свръх-изгодни предложения.
Американската търговска верига Staples е решила да използва социалните мрежи, за да рекламира ценови отстъпки до 50% за дадени модели лаптопи, GPS устройства и монитори. Очаква се и други търговци на дребно да последват този пример, съобщава CTCentral.com.
Според главния редактор на dealnews.com, търговците са хитри и използват социалните мрежи, защото навярно купувачите ще изявят желание да си общуват с фирмата и след покупко-продажбата. Днес Twitter и Facebook са мощни средства за разпространяване на информация и техният потенциал не бива да се подценява, допълва редакторът.
Един от всеки петима пазаруващи планира да използва едни или други сайтове, за да облекчи празничния шопинг тази година, според Deloitte Research.