Рекламните организации в САЩ и Великобритания преразглеждат стандартните правила и условия за поместване на интернет реклама. Последното обновление на правилата датира от 2002 година, припомни CampaignLive.
В частност, експертите въвеждат промени в условията при закупуване на рекламни площи за срок по-малък от една година.
В актуализирането на правилата са участвали над 100 организации, вкл. финансови и юридически фирми, медийни компании и рекламни агенции. Съществено са коригирани точките, които касаят неразгласяването на данни, плащането, компенсациите и използването на трети страни в договорите.
Финалният документ с новите правила все още не е утвърден. Авторите на поправките планират да съберат мнения и да проведат заключителна консултация в края на януари.
Но дори и след окончателното утвърждаване, правилата няма да станат задължителни, а ще имат препоръчителен характер. Членовете на браншовите организации се надяват те да се наложат като общоприети.