Нов директор „Дигитални технологии и платформи” в Кока-Кола ХБК България

Анна Боянова притежава над 15 години опит в дигиталните технологии и иновациите
(снимка: Кока-Кола ХБК България)

Анна Боянова е новият директор „Дигитални технологии и платформи” на Кока-Кола ХБК България. В новата си роля тя ще отговаря за надграждането на дигиталната стратегия на компанията и за утвърждаване на дигиталните технологии като ключово конкурентно предимство за бизнеса на организацията.

Боянова наследява позицията от Елена Кирова, която поема нова ИТ роля, с увеличени отговорности, на групово ниво като мениджър „Дигитални платформи – интегрирано управление на поръчки”, за всички 29 пазара в Групата Кока-Кола ХБК.

„И занапред ще останем фокусирани върху използването на всяка възможност, с цел добавяне на „кислород” и непрекъснато надграждане на процесите и решенията ни, за да задържи България първото място по автоматизации в Групата Кока-Кола ХБК”, каза Анна Боянова по повод назначението си.

Боянова притежава над 15 години опит в сферата на дигиталните технологии и иновациите. Започва своя кариерен път в Центъра за споделени ИТ услуги на Кока-Кола Хеленик и заема различни експертни роли в разработката на системни решения. Ръководи множество проекти за внедряване на иновативни технологии в пазари, част от Групата Кока-Кола ХБК.

Екипът на Анна Боянова играе водеща роля в развитието на иновативните стратегии, насочени към оптимизацията на бизнес процесите и подобряване на клиентското преживяване. Отговорностите, които новата ѝ роля обхваща, са свързани с цялостната дигитална трансформация на компанията от гледна точка на ефективност и повишаване на конкурентоспособността, подобрение на работните процеси чрез интегриране на роботизирани и автоматизирани софтуерни решения, отговорно прилагане на AI, интеграция на технологии, киберсигурност и др.

Анна Боянова има магистърска степен по „Икономика” от университета Фрайбург в Брайсгау, Германия. Омъжена е и има две деца.

Коментар