Телеком операторът А1 България разширява портфолиото си от дигитални услуги Select. През декември компанията добави платформата за споделена мобилност SPARK.
Потребителите, които имат сключен абонамент за мобилна гласова услуга през 2024 г., могат да активират SPARK като част от свободните си промопозиции Select. Така абонатите на телекома ще се възползват от преференциални условия – 1 безплатен час на месец, без такса за регистрация и без значение от типа на използвания автомобил или изминатите километри.
SPARK е иновативна услуга, която дава възможност на потребителите да разполагат с електрически автомобил тогава, когато им потрябва. В България услугата е налична в София и Пловдив, а клиентите могат да избират от над 1000 електромобила от 12 модела – от компактни градски автомобили, през хечбеци и малки SUV, до товарни коли.
Локализирането и отключването на превозните средства се извършва изцяло през мобилното приложение SPARK. За да се възползват от услугата, клиентите трябва да притежават шофьорска книжка категория „Б”, банкова карта и поне 1 година шофьорски опит.
Платформата за споделена мобилност SPARK може да се активира на свободна позиция Select през приложението Моят А1 от всеки клиент с мобилна гласова услуга от телекома, сключена от януари 2024 г. нататък. След активирането потребителите ще получат линк, който ще ги отведе в приложението SPARK, за да се регистрират.
Клиентите с актуални тарифи на плановете Unlimited от А1 и свободни промопозиции ще получат 1 безплатен час за всеки месечен период на фактуриране. След неговото изразходване, те ще бъдат таксувани спрямо цените за ползване на SPARK. Промоционалният час може да бъде използван за няколко кратки пътувания или едно по-дълго.
Всички останали клиенти на А1, които са на по-стари мобилни планове или без свободни Select позиции, могат да се възползват от 1 бонус час на месец срещу месечна такса от 29 лева.
„Добавянето на SPARK към портфолиото ни от дигитални услуги е поредната иновация от страна на А1. Тя дава на нашите клиенти свободата и удобството да бъдат свързани и мобилни навсякъде и по всяко време, както и да използват екосъобразни начини за придвижване в градска среда”, сподели Симеон Донев, старши директор „Маркетинг” в А1 България.
Компанията постоянно разширява портфолиото си от избираеми дигитални услуги. По-рано през тази година А1 първи от телекомите предложи достъп до стрийминг платформата SkyShowtime, а преди няколко дни добави и видео платформата VOYO.
Освен тях, потребителите на А1 могат да избират между множество възможности за допълнителни услуги като Netflix, MAX, MAX Sport, Diema Xtra, приложението за аудиокниги Storytel и др.