
Производителят на смартфони Honor обяви, че вече предлага своите услуги за поддръжка на български език. С този ход компанията повишава ангажираността си към пазара в България и прави услугите си по-достъпни.
Към днешна дата каналите за поддръжка на български вече са активни. Потребителите на марката могат да се свържат с „Горещата линия” и „Чата на живо” и да разговарят с екипа по поддръжката на местния език.
Локализираната поддръжка ще осигури по-бързо време за отговор, подобрено взаимодействие в реално време на местния език и повишена ефективност на разрешаване на казуси, подчертаха от компанията.
Каналите за поддръжка на Honor на български език вече са напълно оперативни, с обучен персонал и дефинирани процеси. В момента поддръжката се осъществява чрез:
- гореща линия (телефонни обаждания);
- чат на живо (Live Chat);
- имейл.
Всички тези канали осигуряват контакт с човешки агент, като в секцията за „Чат на живо” клиентите могат първо да прегледат „Често задаваните въпроси” (FAQ) за бърз отговор, преди да бъдат свързани с агент.
Поддръжката на Honor работи всеки делничен ден, понеделник – петък, от 9:00 до 18:00 часа. Ключовите показатели за ефективност (KPI) и клиентска удовлетвореност включват:
- отговор на обаждания и чатове до 30 секунди;
- отговор на нови имейли за по-малко от 24 часа;
- постигане на най-висок процент на удовлетвореност на клиентите, измерван чрез анкети след обслужване.
Клиентите могат да се обърнат към екипа за поддръжка на Honor по широк спектър от въпроси, включително: технически въпроси, запитвания за ремонт и сервизни центрове, въпроси относно гаранцията, информация за продукти, функции и качество, информация за партньори за покупка и старт на продажбите на нови продукти, положителни и отрицателни отзиви/предложения за подобрения, както и по всякакви други теми, изискващи вътрешна консултация.
В бъдеще Honor планира да интегрира повече възможности, базирани на изкуствен интелект (AI), за да разшири и подобри обслужването си в България и по света, съобщиха от компанията.
