Импланти правят усмивката по-хубава

Импланти от ново поколение правят усмивката по-хубава. Ефектът от разкрасяването ще може да се види на Международната изложба за медицина, стоматология, фармация и балнеология в Пловдив.

За безболезненото лечение на зъбите и разкрасяване на усмивката помагат новото поколение турбини, направени по LED технология. Те осигуряват осветяване с качеството на дневната светлина, за да може стоматологът да работи по-прецизно и по-бързо. Използват се също при поставяне на импланти, лечение на пародонтоза и профилактика.

„Медикус, Денто, Галения 2010“ ще се проведе от 20 до 23 октомври в изложбения  комплекс, а нейни организатори са Международен панаир Пловдив и Асоциацията на денталните дилъри в България.

17 новости, сред които 5 световни, 2 европейски и 10 за българския пазар, ще демонстрират изложителите. Световен хит са биоимплантите, които ще излязат на пазара през ноември тази година, както и заместителите на зъби от N-tec колекцията, представена  от българска компания, съобщиха от Панаира.

Сред новите продукти е и революционен материал за взимане на отпечатъци за изработване на протези. При него точността на възпроизвеждане е 7 микрона – много по-висока от европейските стандарти за 20 микрона.

Новост за българския пазар са памперсите за уста, заместващи познатите ролки от памук. Те са по-удобни за пациента и действат в продължение на 15 минути.

Рентгеновите снимки отиват в историята. На тяхно място идват дигитални апарати от осмо поколение за панорамни изображения и нови 3D системи, показващи триизмерни образи на изследваните зони. Дори плаките за снимки вече не са същите, а вече се предлагат еднократни самозалепващи се гъбички.

Новата тенденция в индустрията на красотата ще бъде във фокуса на 6-ия конгрес на Българската академия по естетична стоматология на тема „Консервативен естетически подход за дизайна на усмивката“, който ще се проведе на 22 октомври.

80% от изложителите на „Медикус, Денто, Галения 2010“ са от областта на стоматологичното и зъботехническо оборудване. Делът на компаниите, чиито експозиции са посветени на медицинското оборудване, е 20%. Освен тях, участват фирми, предлагащи средства за дезинфекция и хигиена, козметични продукти, работни облекла, услуги и информация.

Коментар