Ericsson увеличава своя капацитет и възможности за доставяне на услуги за управление с нов глобален център за мрежови операции (GNOC) в Китай.
Шведската компания отчита все по-голямо търсене на услуги за управление, както в традиционните мрежови сфери, така и в рамките на целия ИТ сектор. „Считаме за наше голямо предимство определянето на баланса между глобални и местни възможности, за да гарантираме на клиентите по-висока степен на удовлетвореност и по-ефективна работа”, коментира Магнус Мандерсон, ръководител на бизнес звено „Глобални услуги” в Ericsson.
Новият център допълва трите вече съществуващи центъра за глобални операции, които се намират в Румъния, Индия и Мексико. GSC в Индия е най-големият глобален център за мрежови операции в света, с над 5 000 експерти.
Центърът в Китай осигурява широк диапазон от услуги като обслужване на клиенти, проектиране и оптимизация на мрежи, интегриране на системи, пускане на мрежи и поддръжка на специални събития. В него първоначално ще работи персонал от 300 човека, който в рамките на 3 до 6 месеца ще се увеличи до 500 служители.
В момента Ericsson поддържа мрежи с общо над 800 милиона абоната, като над половината от тях се обслужват от глобалните мрежови центрове. Компанията прилага интегриран модел, при който предоставянето на услуги по места е в непрекъсната връзка с Регионалните центрове за квалификация и глобалните центрове за услуги посредством общи процеси, методи и инструменти.