Rovio обеща да пусне любимата на много фенове игра Angry Birds във Facebook. Социалният старт на мобилното приложение ще се случи на 14 февруари, като обяснение в любов от компанията за нейните почитатели.
Сега обаче лютите пилета ще хвърчат срещу целта на цял екран. По сметките на Rovio, поне 40 на сто от феновете ще се заинтересуват от екстрите във Facebook – като земетресение, например, които могат да се закупят срещу 0,99 долара или да се спечелят в рамките на играта.
Освен това интригата добива страховити размери, след като 800 милиона потребители ще могат да се развихрят в стрелбата по прасенца, при това съревновавайки се помежду си по точкова система и в списък на топ играчи.
От своя старт досега Angry Birds е изтеглена над 700 милиона пъти и бе обявена за най-добра мобилна игра за 2011 година. Франчайзът се радва на лоялен интерес и брендира маркетингови продукти с различен характер.
Е сега вече всичките хора, дето киснат във фейса вместо да работят, няма да излязат оттам. Направо няма да ядат, спат, само камъни по пилците ще летат. Ай стига всичко се пресели в тоя фейсбук.
/facepalm
Умнико,тя е free!
Тъпо пиле, коментарът ти е як!
Мда, у нас детето хвърчи с тениска на Angry Birds.
Боже, боже, колко тъпанари с умни телефони имало на тоя свят.
То сигурно телефона е по-умен от тъпанара който си тегли (и плаща) за такава игра.